پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا سه‌شنبه (۸ خرداد ۱۴۰۳) بازار طلا روند صعودی را آغاز کرده است؟ پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه (۸ خرداد ۱۴۰۳) آیا ریزش بورس ادامه دارد؟ آیا کاهش قیمت طلا و سکه ادامه دارد؟ (۷ خرداد ۱۴۰۳) مدل جدید کالابرگ چه زمانی اجرایی می‌شود؟ ثبت‌نام ۱۰ خودرو وارداتی آغاز شد | جدول اسامی و قیمت خودرو‌ها (۷ خرداد ۱۴۰۳) ایران در رتبه ۷۹ تولید محصولات ارگانیک در دنیا نرخ طلا در بازار امروز مشهد (دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳) سود بانکی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ + نحوه محاسبه سازِ ناکوک صاحب‌خانه‌ها برای مستاجران | قانون‌گریزی مالکان در تعیین اجاره‌بها برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه و کشت گلخانه‌ای در مشهد دهمین نمایشگاه تجهیزات و ملزومات منزل در مشهد برگزار می‌شود ترس جدید بورسی‌ها از دامنه نوسان | ریزش ۲۲ هزار واحدی بورس (۷ خرداد ۱۴۰۳) افزایش ۶.۵ درصدی سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع غذایی در خراسان‌رضوی مقایسه وضعیت سد‌های خراسان رضوی در کشور تا زمان آخرین بارندگی در استان (۷ خرداد ۱۴۰۳ ) آلمان بزرگ‌ترین واردکننده پسته ایران حباب سکه در سطوح بالا قرار دارد + جدول (۷ خرداد ۱۴۰۳) در ادامه نظارت‌ها بر بازار مسکن | پلمب ۲ مشاور املاک در مشهد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۷ خردادماه ۱۴۰۳) پیگیری طرح مسکن کارگری در معاونت اجتماعی وزارت کار چگونه ملک خود را با قیمت بالاتری بفروشیم؟ علت حساسیت بازار ارز نسبت به انتخابات ریاست مجلس چه بود؟ (۷ خرداد ۱۴۰۳) خصوصی‌سازی خودروسازان چگونه زمینه تخلفات بزرگ را فراهم می‌کند؟ پشت پرده افزایش قیمت محصولات ایران خودرو چه بود؟ (۷ خرداد ۱۴۰۳) استنکاف شرکت‌های بیمه از پرداخت خسارت تگرگ به خودرو‌ها در مشهد معافیت مالیاتی جدید تصویب شد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: فضای عمومی اقتصاد استان رو به بهبود است | سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی به سرعت در حال گسترش است

  • کد خبر: ۱۷۱۱۳۹
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
استاندار خراسان رضوی: فضای عمومی اقتصاد استان رو به بهبود است | سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی به سرعت در حال گسترش است
استاندار خراسان رضوی گفت: فضای عمومی اقتصادی استان رو به بهبود بوده و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی به سرعت در حال گسترش است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، چهارم تیرماه، در همایش بزرگداشت روز اصناف که در هتل میثاق ملل مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ مبارزات قبل از انقلاب همیشه از بازار و اصناف به عنوان مجموعه‌ای تعیین‌کننده، موثر، همراه، متدین و انقلابی یاد می‌شد. تاریخ درخشان اصناف و همراهی با نهضت امام (ره) و مبارزه علیه ظلم و طاغوت افتخار بسیار مهم و ارزشمندی برای جامعه اصناف است.

وی افزود: بعد از استقرار نظام اسلامی در حفاظت و حراست از این نظام الهی نیز در مقاطع مختلف باز هم حضور اصناف را خصوصا در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم. در دوران دفاع مقدس که مهم‌ترین صحنه، برجسته‌ترین میدان و تجلی‌گاه حضور مردم این سرزمین برای دفاع از ارزش‌های انقلابی و نظام مقدس اسلامی بود، به صورت خاص اصناف را در جای‌جای این صحنه به زیبایی شاهد بودیم. در طول این ۴۴ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد نیز شاهد حضور اصناف هستیم.

نظری ادامه داد: این حضور با وجود همه مشکلات ادامه یافته است. اینگونه نبوده که همیشه وضع اصناف خوب و شرایط مطلوبی حاکم بوده باشد. این انگیزه دفاع و حضور در صحنه برخاسته از اعتقادات عمیق معنوی این قشر چه در دوران مبارزه انقلاب و چه دفاع مقدس بوده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: براساس اخبار، اطلاعات و تحلیل‌ها دشمن در سال گذشته بر به هم ریختن جامعه ما مخصوصا اصناف تمرکز کرده بود، اما روسیاهی برای ذغال و سرافرازی برای همه ملت و به ویژه اصناف ماند. خرده‌اشکالاتی در برخی مواقع به وجود آمد، اما جریان بابصیرت اصناف با درک عمیق از کید‌های دشمن راه گذشته خود را طی کرده و تعهد خود به دین و انقلاب را ثابت کردند.

وی با بیان اینکه شرایط استان به تبعیت از شرایط کشور رو به بهبودی است، عنوان کرد: فضای کسب‌وکار استان مثبت بوده و اشتغال، اقتصاد و شاخص‌های خراسان رضوی رو به بهبود است. ما متاسفانه با انبوهی از مشکلات انباشته از گذشته مواجه هستیم که برطرف کردن آن‌ها یک‌باره امکان‌پذیر نیست. نمونه آن مشکلات مربوط به گاز بود. تولید، تامین و انتقال گاز کار بسیار دشواری است، اما با پیش‌بینی‌های انجام شده امیدواریم این موضوع به نتیجه برسد.

نظری اضافه کرد: در حوزه برق نیز بخش‌های صنعتی، تولیدی و کشاورزی با مشکلاتی مواجه هستند، اما تلاش است کمترین مشکلات را با اقدامات مدیریتی داشته باشیم. مشکل آب نیز در استان ما و به ویژه امسال در مشهد موضوعی بسیار جدی است که همکاری همه مردم و بخش‌ها را می‌طلبد. البته این همکاری و همراهی وجود دارد که امیدواریم با این هماهنگی، همکاری، درک متقابل از یکدیگر، تمرکز بر مسائل پیش رو و مفاهمه مشترک مسیر کاهش مشکلات و ارتقابخشی به تولیدات طی شود و در سالیان نه‌چندان دور شاهد به حداقل رسیدن مشکلات باشیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه فضای عمومی اقتصادی استان رو به بهبودی است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در خراسان رضوی به سرعت در حال گسترش است. در حال پیگیری زمینه‌های لازم در استان هستیم. اصناف به صورت عام پیشانی جریان اقتصادی هستند. نماد اقتصاد ما در اصناف ظهور و بروز پیدا می‌کند. رویکرد اصلی ما در استان واگذاری است؛ یعنی فعال شدن نقش اصناف در طراحی، برنامه‌ریزی و ارائه پیشنهادات پروژه‌ها. ما براساس طراحی، برنامه‌ریزی و نقشه راه اصناف و بخش‌های اقتصادی می‌توانیم زمینه این فعالیت‌ها را توسعه دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->